tiistai 26. elokuuta 2014

Ensimmäinen takaisku

Niin vain kävi, että kroppa ei tykännyt äkillisestä liikunnan lisäyksestä - tuloksena rasitusvammat polvissa. Kävin eilen vielä lenkillä, mutta kävely oli sen verran tukalaa, että lenkkeily saa jäädä tältä viikolta. Tämän päivän treenit hoituikin kotitreenin muodossa. Tein tunnin koko vartalon ohjelman jättäen alavartalon liikkeet pois.

Viime viikolla tuli tosiaan liikuttua enemmän mihin olet tottunut. Vaikka tavoitteesta jäätiin puolisen tuntia niin olen silti tyytyväinen. Harmi vain, että tällä viikolla pitää ottaa rauhallisemmin noiden polvien takia. Viikon saldo näytti tältä:

Ma kotitreeni 25 min + lenkkeily 27 min
Ti -
Ke kotitreeni 25 min + lenkkeily 30 min
To lenkkeily 30 min
Pe lenkkeily 75 min
La kuntosali (kuntopyörä + crosstrainer) 60 min
Su lenkkeily 60 min
Tavoite: 360 min
Yhteensä: 332 min

Vaikka olimme viikonlopun reissussa, hoitui treenit silti entiseen malliin. Itse asiassa kävin pitkästä aikaa myös salilla, tosin en uskaltautunut kuntopyörää ja crosstraineria kummempiin laitteisiin. Mutta mukavaa vaihtelua sekin oli lenkkeilyyn. 

Tällä viikolla tavoitteena on saavuttaa vihdoin tuo kuuden tunnin rajapyykki harjoittelun osalta. Tämän viikon jälkeen alkaakin Liikuntastartti-kurssi, ensimmäisellä kerralla vuorossa InBody-mittaus! Silloin päivitän blogiin myös uudet mitat kuvien kera.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti