keskiviikko 24. syyskuuta 2014

Uusi saliohjelma!

Viime viikolla sain kuntosali-tutustumisen yhteydessä aloittelijan koko kropan saliohjelman. Toisaalta tuntui kivalta tehdä monipuolinen treeni, mutta luulen että pidemmän päälle olisi alkanut kyllästyttää tehdä samoja liikkeitä kolmesti viikossa. Tällä viikolla aloitinkin noudattamaan 3-jakoista treeniohjelmaa. Nimensä mukaisesti ohjelma jakautuu kolmeen osaan; työntöpäivä, vetopäivä ja jalkapäivä. Liikkeiden tekniikka ja painot ovat vielä vähän hakusessa, mutta silti olen tykännyt kovasti salilla käymisestä!

Huomenna siis vetopäivä, jolloin yläselkä, hauikset ja takaolkapäät saavat rääkkiä osakseen. Suurimmat inhokit ylävartalon liikkeistä ovat ehdottomasti vapailla painoilla tehtävät, tällä hetkellä teenkin kaikki mahdolliset liikkeet laitteissa.

Nyt nukkumaan - yritän kovasti muuttaa päivärytmiäni niin, että kerkeäisin nukkua pidemmän unipätkän ennen vauvan ensimmäistä yösyöttöä. Helposti tulee vain valvottua yli puolen yön, illat kun ovat ainoa mahdollisuus omalle ajalle päivän salikäyntien lisäksi.

P.S. Viikonlopun herkuttelupäivä ei mennyt aivan nappiin.. Tai olisihan se muuten mennyt, mutta häissä ollessa innostuin maistelemaan juhlien juomatarjontaa ja illasta tuli aika.. noh kosteahko. Myös seuraavana päivänä tuli ostettua irtokarkkeja Ikean herkkupuodista. Nyt ei ole onneksi yksiäkään juhlia tiedossa ennen joulua, joten saan viettää kokonaan herkkuvapaata elämää niin halutessani! :) (tietenkään juhlissa ei ole mikään pakko syödä ohi dieetin tai normaalin ruokavalion, mutta halusin kerrankin repäistä ja juhlia juuri niin villisti kuin mieleni teki. :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti