perjantai 30. tammikuuta 2015

Bodycamp Ms. Fitness

Reilut kymmenen viikkoa valmennusta käyneenä ajattelin tehdä pienen yhteenvedon menneestä minun osaltani. Ehkäpä tästä on hyötyä myös teille muille, jotka mahdollisesti Ms. Fitness-pakettia harkitsette! :) Normaali valmennuksen kestohan on 24 viikkoa, mutta itse lopetin sen kesken uusien valmennuskuvioiden vuoksi.

Paketista lisää Bodycampin sivuilla TÄÄLLÄ


Kaikinpuolin olen hyvin tyytyväinen, että valmennukseen osallistuin. Ennen valmennuksen aloittamista ruokavalioni oli vähän niin ja näin; yritin syödä terveellisesti, mutta samalla olin pahassa herkkukoukussa. En ollut myöskään täysin tyytyväinen saliohjelmaani ja uudet treeniohjelmat toivatkin mukavaa vaihtelua entiseen.

Ylhäällä valmennuksen alussa - alhaalla kahden kuukauden jälkeen

Oma ulkoinen muutokseni jäi aika pieneksi, mutta täytyy muistaa, että tavoitteenani ei ollut pelkästään laihtua vaan saada myös hieman lisää lihasmassaa. Näin ollen kalorit olivat alkuun korkeammalla ja vähitellen niitä alettiin pudottamaan alemmas. Paino on tällä hetkellä pari kiloa vähemmän kuin valmennuksen alkaessa. Suurin muutos onkin tapahtunut omassa olotilassa, jaksamisessa ja uusien elämäntapojen sisäistämisessä. Täyskielto herkuista teki minulle todellakin hyvää, vaikka pakko myöntää, että muutaman kerran tuli lipsuttua myös noiden kahden vapaasyöntipäivän lisäksi jotka jouluksi luvattiin. Pahimmista herkkuhimoista pääsin kuitenkin eroon ja se on minulle jo iso asia!

Suurimpana plussana pidän Ms. Fitness-valmennuksessa ehdottomasti sen halpaa hintaa - mistä muualta saisit puolen vuoden ravinto- ja treeniohjelmat, jotka kaiken lisäksi päivittyvät kuukauden välein omien tavoitteidesi mukaan? Ehdoton plussa on myös valmennuksen oma Facebook-ryhmä, jossa voi kysellä valmentajilta kysymyksiä valmennukseen liittyen ja keskustella muiden ryhmäläisten kesken. Yhteistapaamiset ovat myös kiva lisä valmennukseen, pidin erityisesti niihin sisältyneestä poseeraustunnista. :)

Henkilökohtaisesti voin suositella Ms. Fitness-valmennusta kaikille naisille, joilla on tavoitteena kehonmuokkaus. Liikunta- ja salitaustaa olisi mielestäni hyvä olla jonkin verran (mutta muistettakoon, että itse lähdin siis mukaan parin kuukauden salilla käynnin jälkeen). 

Aiempia postauksia valmennukseen liittyen löytyy TÄÄLTÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti