torstai 8. tammikuuta 2015

InBody vol. 3

Nyt kun Ms. Fitness-valmennusta on takana kaksi kuukautta, kävin mielenkiinnosta kehonkoostumusmittauksessa tarkistamassa onko mitään tulosta tullut. En oikein osannut odottaa mitään, toivoin että lihasta olisi tullut edes hieman nyt kun ruoan määrä on ollut suurempi kuin ennen.

Klikkaa isommaksi!


3.11.2014
8.1.2015
Muutos
Huomioitavaa
Paino (kg)
69,6
67,7
-1,9

Lihasmassa (kg)
25,7
26,1
+0,4

Rasvamassa (kg)
22,2
20,00
-2,2
Viitearvo 12,1 – 19,4
Painoindeksi
24,6
24,0
-0,6

Rasvaprosentti
31,9
29,5
-2,4
Viitearvo 18,0 – 28,0
Vyötärö-lantiosuhde
0,88
0,88
+-0
Viitearvo 0,75 – 0,85
Viskeraalinen rasva
66,9
66,8
-0,1

Fitnessindeksi
73
75
+2


Ja olihan sitä lihasta tullut hieman lisää, 0,4 kiloa. :D Rasvaa oli taas lähtenyt pari kiloa. Jatkossa rasvat alkaa varmasti laskea nopeammin kun kalorit tippuu nykyisestä. En usko, että loppu valmennuksen aikana lihasmassa enää lisääntyy, mutta tärkeämpää minulle onkin nyt saada ylimääräiset rasvat pois. 

Onko kukaan käynyt säännöllisesti kehonkoostumusmittauksissa? Olisi kiva kuulla muiden mittaustuloksia ja kehityksiä erityisesti lihaskasvun osalta! :)


Nam. <3 Mun all time favourite, ihana ja epäterveellinen
Gordon Bleu jasmiiniriisin kanssa. Miehen ruoka.

Ylläolevan sijaan tyydyin kuitenkin tähän..

Huomenna menen lääkäriin, sillä olkapää on ollut yli kaksi viikkoa kipeänä eikä fysioterapeutin käynnistäkään ollut apua. Luultavasti kädestä otetaan sekä ultra sekä röntgenkuvat, toivottavasti niistä ei löydy mitään vakavaa. Huomenna vuorossa myös viimeinen treeni nykyisellä ohjelmalla, lauantaina julkaistaan uudet treeniohjelmat sekä ruokavaliot joten Ms. Fitness-päivitystä luvassa taas viikonloppuna. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti