torstai 19. helmikuuta 2015

Projekti etenee



Hellurei! Pikaiset päivitykset taas täältä suunnalta. Valmennuksen aloittamisen (ja pienen alkunotkahduksen) jälkeen kroppa on lähtenyt muuttumaan hyvää vauhtia. Herkkuja tekee vieläkin mieli, mutta oon päättänyt että niihin en koske. Katotaan nyt eka, millasiin muutoksiin tän kevään aikana vielä päästään!


Maanantaisin ilmoitan valmentajille aamupainon. Tänään kävin ihan huvin vuoksi aamulla vaa'alla ja maaginen 65 kilon raja on pian rikki. Mun paino on siis aikojen saatossa vaihdellut kovasti, mutta koskaan se ei ole mennyt paljoa alle tuon. Kesällä 2013 kun laihdutin häitä varten, niin paino kävi alimmillaan muistaakseni 64,7 kilossa ja siitä se sitten jatkoikin iloisesti nousuaan kunnes tulin uudestaan raskaaksi..



Sain myös mun lisäravinnetilauksen ja niitähän tuli kunnon satsi. Päätin että nyt panostan tähän juttuun sataprosenttisesti, lisäravinteita myöten. Toki monipuolinen ruokavalio on kaiken perusta, mutta kun treenaa salilla sen 5-6 kertaa viikossa, niin ei noista varmasti haittaakaan ole.

Ruokavaliosta sen verran, että tykkään siitä ihan hurjasti! Ruokavalio suunniteltiin just mun mieltymysten mukaan ja aterioihin saa kivaa vaihtelua esim. kasviksia vaihtamalla. Myös valipalalle ja iltapalalle on monia vaihtoehtoja, joista valita. Ehdottomasti suurin suosikki on kuitenkin iltapalapannari, jonka saan syödä aina treenipäivinä. Oikein aina odotan iltoja, että pääsee herkuttelemaan. :D Pohjassa on kananmunia, heraa, kaurahiutaleita ja banaani ja päällä marjasurvosta. Nam! <3

Nyt velvollisuudet kutsuu, eli eikun välipalaa värkkäämään itselle ja pojille. Isommallakin on tänään kotipäivä, niin vilinää on riittänyt. Voisinkin joskus värkätä postauksen miten oikein arkeni rytmitän kahden pienen lapsen kanssa. Itseasiassa mun mielestä äitiysloma/vanhempainvapaa on just passeli aika elämäntapamuutokseen, mutta siitä siis enemmän ensi kerralla. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti