keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Ruokavalion muutos

Oon nyt kolmatta päivää uudella ruokavaliolla. Oikeastaan ensimmäistä kertaa mulla on nälkä ruokailujen välissä ja kelloa tulee katsottua vähän väliä että millon pääsee taas syömään. Ennen en oo ollu niin tarkka ruoka-ajoista, mutta nyt oon pitäny huolen siitä, että ruokailujen välillä olis taukoa se kolmisen tuntia. Siis VÄHINTÄÄN kolme tuntia. Jos mä saisin ite määrätä syömistahdin, niin oisin syöny iltapalan jo ennen Pikku Kakkosen alkamista. :D Oon nyt kaiken lisäksi flunssassa, ja koska en pääse treenaamaan, on ruoan määrä vielä himpun pienempi kuin mitä treenipäivinä saisin syödä.


Uskon että maha kuitenkin tottuu näihin annoksiin, jotka siis kuitenkin ovat vielä ihan kivan kokoisia. Lähinnä tää taitaa olla mun mielihaluista kiinni, nyt kun esim. pasta ei kuulu mun ruokavalioon niin sitä tekee mieli ihan julmetusti. Ennen valmennuksen alkamista pidin myös viikon ajan rennompaa otetta syömisten suhteen, joten sitä tottui siihen että sai ottaa vaikka banaanin jos mieli teki. Viimeisenä iltana tein myös mustikka-vadelmamuffinseja ja voi että oli muuten hyviä!

Uskon että tällä ruokavaliolla pitäisi painon alkaa tippua. Tarkkoja kalorimääriä en tiedä, mutta miinuksen puolella mennään joka tapauksessa. Maanantaisin otan aamupainon ja sen mukaan tehdään muutoksia ruokavalioon tarvittaessa. Jännää. :)

Mietin että huomenna kävisin salilla vetämässä kevyen treenin ja muistuttelemassa mieleen viime viikonloppuna opittuja tekniikoita. Lauantaina on nimittäin jo seuraavat tekniikkaharjoitukset ja uutta asiaa tulee taas varmasti. Sitten oliskin saliohjelmat käyty tekniikoiden osalta ja pääsee treenaamaan ihan kunnolla. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti